«Богатир школи 2018»

Програма змагань:

 

1.Прогулянка фермера 2*15*15м.

2.Мішок;                        30*15м.

3.Коромисло;                 50*15м.

4.Дамбл;                         12*30сек.

5.Кант покришки;          30 сек.

6.Швунг;                         30кг*30 сек.

7.Перенесення покришки; 15м.

8.Камні Атласа;              5*10*15*20 (на час)

9.Богатирська тяга;         80*30 сек. 

 

 

Download
Бінарний урок фізичне фиховання-розвиток
Adobe Acrobat Document 267.6 KB

6 клас

                             Історія Стародавньої Греції        

Інтегрований урок історії стародавнього світу – фізичної культури.

 

Тема: Античні Олімпійські ігри

Мета:

1.    Ознайомити учнів із становленням Олімпійських ігор у Стародавній             Греції.

2.    Сприяти розвитку в учнів спритності.

3.    Формувати в учнів позитивне ставлення до знань фізичною культурою, прагнення до здорового способу життя.

 

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

 

Обладнання: карта Стародавньої Греції, картки, спортивні доріжки, мультимедійна дошка, спортивний інвентар.

 

 Місце проведення: спортивна зала

 

ХІД УРОКУ

1.    Організаційна частина (діти заходять до зали).

Оголошення теми й мети уроку.

Сьогодні у нас незвичайний урок.

До світу Олімпії зробимо крок

А з творчістю ми вже зустрічались не раз

І знову вона завітає до нас

Це час міркувань, наполегливий час

Цікаві завдання чекають на вас

А саме сьогодні і зараз ми повинні бути:

      1. Позитивними. Тут і зараз точними.

       Точність –ввічливість королів.

2.    Толерантними. Це повага до інших і в першу чергу до себе.

3.    Зібраними. Оскільки це найцінніше, що є у нас – це час

ІІ Розминка: ( у учнів скакалки)

ІІІ. Основна частина уроку:

      Діти, ми з вами продовжуємо вивчати тему Давня Греція, але  спочатку ми перед тим, як перейти до нової теми нашого уроку повинні згадати, де розташована Греція і виконати завдання «Картографія» ( діти сідають на килим і виконують завдання в контурних картах  і залишають на своїх місцях роботи)

       Наступне завдання вікторина «Материкова Греція»

Де розташована Греція (Балканський півострів)

Назвіть найвищу гору Греції (Олімп)

Хто такий Гомер? (Сліпий поет, автор)

Назвіть основні заняття греків? (землеробство, рибальство, мореплавство, гончарство).

Як називались міста – держави в Греції? (Поліси)

Кого в Спарті називали ілотами? (рабів)

Цар Лікург правив в Аттиці чи в Спарті? (Спарті)

Як називали себе греки? (елпінами)

Чи мали право вирішувати важливі справи в  Афінах прості громадяни – демос (Ні)

Кого в Афінах називали аристократами (знатних громадян)

МОЛОДЦІ!!!

Робота з термінами:

         Звичайно, як можна вивчати державу не знаючи її релігії та культури. Греки були люди дуже релігійні, але ж в стародавні часи язичники. Дуже вірили в богів, їм поклонялись. Я спробую назвати  богів, а ви зможете прокоментувати:

           Зевс – бог …

           Посейдон – бог …

           Аід – бог …

          Аполлон – бог …

           Арнаміда – богиня …

          Афіна – богиня …

          Ніка – богиня …

          Гефест – бог …

          Діоніс – бог …

          Гермес – бог …

          Афродіта – богиня …

Наймогутн7ішим із Олімпійських богів був Зевс. Греки вважали, що він дав жителям землі закони та карає їхніх порушників, тому, що він бог людей і бог богів.

           У стародавні далекі часи

           Біля священного підніжжя Олімпу,

           Де славнозвісні всемогутні боги

           Із Зевсом на чолі творили раду,

           У тихім місці, вздовж ріки Алфей

           Олімпія знайшла притулок собі.

           І саме тут, свято миру, сили і краси

           На Зевса честь славетно відбувалось (виходить Зевс)

Привіт вам, нащадки мої

Із сонячної Еллади

Коли самі боги ходили по землі

І брали участь в Олімпіаді 

             Олімпійські ігри зародились у Стародавній Греції ще у VIII ст.. до н.е. і регулярно проводились понад тисячу років. Безпосередньо зародження Олімпійських ігор пов’язують із іменами легендарного грецького героя Геракла, царя Пелопса, спартанського законодавця Лікурга та еллінського царя Іфіта. Вважають, що Олімпійські ігри Стародавньої Греції почали свій відлік у 776 р. до н.е. коли офіційно було зафіксовано ім’я першого  першого переможця ігор Коройба, який за професією був пекарем. Ігри проводились на честь Зевса батька богів і людей. Всі змагання проходили в давньогрецькому поселенні Олімпія. Під час ігор дотримувались Священного миру, без збройних конфліктів, війни, під час ігор заборонялись.

           Учасниками ігор могли бути вільні греки – чоловіки та юнаки. Жінкам біло заборонено знаходитись на іграх. У них проводились Герії – ігри на честь богині Гери (які ми господині)

IV. Пропедивтичне навчання (Легенди)

       Перші Олімпійські ігри тривали один день, тому, що програма включала один вид спорту – біг.    У період розквіту вони проходили протягом п’яти днів . Програма включала: біг, стрибки в довжину, метання диска та списа, боротьба, перегони на колісницях, кулачні бої.

      Проіснували ігри декілька років, а потім римський імператор Феодосій заборонив їх існування, а роки,  варвари й стихії знесли, прибрали з пам’яті людської славетне місто ритуалів і споруд .

       І ось людина – П’єр де Кубертен, французький педагог, барон, спортсмен. З палким натхненням взявся за роботу, щоб відродити славу давніх днів, щоб Олімпійське гасло засіяло всім.

Що стосується гасла???!!!

Гасло Олімпійських ігор від латині звучить так «Цитиюс, алтиюс, фортиюс»  «Швидше, вище, сильніше». Сучасне Олімпійське гасло дуже популярне «Головне – це не перемога а участь». Щоб уявили себе справжніми олімпійцями треба спробувати на собі всі змагання, які пройшли стародавні греки.

ПОКАЗОВІ ВИСТУПИ

 

V. Спортивні естафети. (перед цим показати на презентації як це відбувається)

1. Естафета «Факел»

Порожній коробок рухати по підлозі дмухаючи на нього, першим виграє та команда, яка виконала завдання першою. Вони запалюють Олімпійський вогонь.

2. Естафета «Метання спису»

Діти в мішень влучають дротиками.

3.Естафета «Перегони на колісницях»

Діти виконують вправи на скейтах зі скакалками.

4.    Олімпійський прапор вивісити, пояснити учням, що він є символом Олімпійських ігор.

5.    Пов’язати з Олімпійським рухом в Україні.

Обов’язковим буде нагадати про Олімпійський  рух в Україні, де очолює Національний комітет Сергій Бубка.

У нашій Незалежній Україні

Олімпійські звання здобули:

-        Оксана Баюл – фігурне катання

-        Яна Клочкова – плавання

-        Ганна Безсонова – художня гімнастика

-        Руслан Пономарьов – шахи

-        Ірина Мерлені – вільна боротьба.

 

Представлення Дерлюка О.А.

 

Нагородження переможців відбувалось у п’ятий день проходження ігор. Їх нагороджували вінком з гілок оливок, а також повязували вовняними стрічками навколо голови, рук та ніг.

На світ олімпіоніки являлись

І перемогами своїми прославлялись

Оливу гілки на собі несли  (нагородження)

VI.          Рефлексія

Сьогодні я дізнався …

Сьогодні я зміг …

Сьогодні мені цікаво …

VII.        Висновки: Для чого це нам потрібно. Чим ми зможемо поділитися вдома, розказати друзям. Соцолізація. Оцінювання ( чисельник, знаменик)

VIII.     Якщо вистачить часу – прийняти клятву олімпійців.

IX.          Д\з. Підготувати емблему до наступних олімпійських ігор. Які відбудуться у 2022 році в Карпатах де Україна подала заявку.

                                                                

 

 

План – конспект бінарного уроку

«Фізичне виховання» - «Розвиток мовлення»

3-Б клас

Тема: Урок-подорож «В здоровому тілі – здоровий дух».

Мета: Вчити диференціювати і розрізняти на слух звуки «і – ї», вчити утворювати присвійні займенники у множині. Удосконалювати навички читання. Збагачувати і розвивати словниковий запас з лексичної теми. Вдосконалювати фонематичний слух, слухову увагу, логічне мислення. Повторити акробатичні вправи. Вправи для формування правильної постави. Координаційні вправи. Розвиток фізичних якостей. Навчити працювати командою.

Завдання:

1.Ознайомити учнів із завданнями та змістом уроку з фіз. культури та розвитку мовлення.

2.Ознайомити з правилами техніки безпеки під час занять фізичною культурою.

3.Виховання в учнів інтересу, потреби і звички до занять фізичними вправами. Виховання бережливого ставлення до свого здоровя і здоровя оточуючих. Формування стійких мотиваційних установок щодо здорового способу життя.

4. Розвиток координаційних, силових, швидкісних, витривалих здібностей з допомогою рухливих ігор. Розвиток артикуляційної моторики.

Обладнання: Гімнастичні лавки, гімнастичні мати, мультимедійний проектор, дидактичні картки, розрізна картинка, дзеркальця.

  

Хід уроку:

Зміст уроку

Дозування

ОМВ

 

1.

2.

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

5.

 

Підготовча частина

10 хв.

 

Шикування.

Вимірювання ЧСС

Повідомлення завдань уроку.(ТБ)

 

 

 

 

-Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок подорож «В здоровому тілі – здоровий дух».

Ми з вами будемо подорожувати по різноманітних станціях, після проходження яких ви будете отримувати листи. В кінці подорожі вони вам знадобляться!

Щоб гарно нам подорожувати, потрібно м’язи розім’яти.  

Тож часу не гаймо, скоріше вирушаймо!

 

-ЗРВ в русі:

 -  звичайним кроком;

 -  на носках руки на поясі

 -  на п’ятах руки за голову

 -  на внутрішній стороні стопи

 -  на зовнішній стороні стопи

 -  перекатним кроком

-Бігові вправи:

 - з високим підніманням стегна

 - з закиданням гомілки назад

 - приставними кроками

 - прямими ногами вперед

 - схресним кроком (правим та   лівим боком)

 -вистрибування на кожен   крок

 -присідання з                     вистрибуванням до гори

 - біг спиною

 

 

 

 

 

1 хв.

30 с.

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

Фронтальним методом

Протягом 6 с. множити на 10

Не розпочинати виконання вправ без дозволу вчителя. Страхування та самострахування.

 

 

На кожній станції діти отримують конверт з літерою.

Наприкінці уроку діти складають речення із літер, які знаходяться у конвертах.

 

 

 

 

 

 

 

 

Дистанція два кроки.

Стежити за поставою.

 

 

 

 

 

У середньому темпі не обганяючи один одного.

 

6.

 

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

 

9.

 

 

10.

 

 

 

 

 

 

 

 

11.

 

 

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.

 

 

 

 

 

 

14.

 

 

 

15.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16.

 

 

 

 

 

 

17.

 

 

18.

 

19.

 

20.

Основна частина

25 хв.

 

1.Станція «Артикуляційна».

 

 

 

3 хв.

 

 

 

Діти перед дзеркалом, сидячи за партами виконують артикуляційні вправи за вчителем. («Годинник», «Гойдалка», «Млинець», «Смачне варення», «Чистимо зубки»).

2.Станція «Координаційна».

 

-Ходьба по гімнастичній колоді;

 

 

 

 

3 хв.

 

3 хв.

 

Учні по черзі проходять по гімнастичній колоді, на кінці зриваючи частину картинки.

Після коли  всі учні пройдуть по колоді, скласти картинку.

(спортивний інвентар)

 

3.Станція «Мультимедійна».

 

3 хв.

Діти сідають за парти і уважно слухають і дивляться мультимедійну презентацію з новим матеріалом.

«Відгадай загадку» (Яку букву побачили, який звук почули?)

«Впіймай звук»

4.Станція «Спортивна».

 

 

2хв.

Піднімання тулубу в сід по черзі тримаючи ноги партнерові.

5.Станція «Мій чи твій?».

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Станція «Вправні акробати».

 

-упор присівши-перекид уперед-упор присівши.

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

2хв.

 

 

 

Робота з картками за партами.

(Присвійні займенники).

Скласти речення:

1)Я забула свої ковзани.
2)Візьми мої шахи.
3)Покажи де твої кеди.
4)Віддай мені мої лижі.

 

 

Виконувати на гімнастичних матах. Слідкувати за технікою виконання.

7.Станція «Картинка - звук».

 

 

2хв.

Діти, сидячи за партами, піднімають картки з відповідним звуком, який є у назві картинки.

(Поїзд, іграшка, ліс, дід, зірки, ізюм, туфлі, двері, їжа, Україна). Діти, а хто назве столицю України? А яка літера є в цьому слові?

8.Станція «Вгору за знаннями».

 

3хв.

Учні по черзі повзуть по гімнастичній лаві до гори та спускаються по гімнастичній стінці.

(останній учень зриває конверт з буквою)

 

9.Станція «Хто що робить?»

2хв.

 

 

Учні за партами, з допомогою мультимедійних засобів, відповідають на питання.

 

10.Станція «Інтелектуальна».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Діти складають речення із літер, які знаходились у конвертах.

 

 

 

2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1хв.

 

 

Діти відгадують загадки.

1.       Бокс, хокей, бобслей, футбол,

Сноуборд і волейбол…

Стадіон, басейни, корт —

Об’єднало слово… спорт

 

2.       Кулю шкіряну ганяють,

Лиш одну на полі мають!

По ногах не б’ють — це фол!

Називають гру… футбол.

 

3.       Сіла купа дітвори

І поїхала з гори…

Люблять їх усі малята.

Звуть візочок цей… санчата.

 

4.       З нетерпінням зиму ждуть,

Лід малюють — іскри йдуть!

Гострі та стрімкі вони.

Мають назву… ковзани.

 

5.       Покатають нас вони,

Але це не ковзани!

Білі, чорні, сині, рижі…

Дощечки ці звуться.. лижі.

 

6.       Як натиснеш на педалі,

побіжить в далекі далі. (Велосипед)

 

7.       Палиця у вигляді коми 
Жене шайбу перед собою. 
(Ключка)

 

 

 

Всі разом!

(Ми – молодці!)

Заключна частина

1.Вправи на відновлювання дихання.

 

2.Вимірювання ЧСС

 

3.Шикування.

 

4.Підведення підсумків

 

5хв.

1 хв.

 

 

30 с.

 

1 хв.

 

2-3 хв.

 

Учні виконують дихальні вправи під музичне супроводження.

Діти шикуються.

 

Підведення підсумків уроку.

Спортсмени лише кращі на п’єдесталі,

Урочисто вручають

Усім їм… ( медалі )

Діти отримують заохочувальні подарунки.

 

 

 

 

 

 

Download
Конспект уроку з футболу 45 хв..pdf
Adobe Acrobat Document 536.0 KB

План – конспект

уроку фізичної культури з елементами футболу

10 клас

Тема уроку: Футбол

 

Мета уроку: Закріпити, отримані дітьми навички і уміння з техніки зупинки м’яча підошвою і удару по м’ячу внутрішньою частиною стопи в русі та на місці. Розвиток координаційних,силових,швидкісних,витривалих здібностей.

 

Завдання:

1.Виховання в учнів інтересу,потреби і звички до занять фізичними вправами. Виховання бережливого ставлення до свого здоровя і здоровя оточуючих. Формування стійких мотиваційних установок щодо здорового способу життя.

2.Сприяти розвитку швидкості, спритності та координації рухів.                                     

3. Вдосконалення техніки  передачі м’яча  внутрішньою частиною підйому.

4.Повторити техніку зупинка мяча підошвою.

5.Закріпити техніку ведення м’яча з ударом по воротах.

 

Тип уроку: удосконалення набутих знань та умінь.

 

Інвентар: Гімнастичні палки, фішки, футбольні м’ячі

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 10-12 хв.

1.

 Організований захід у залу

 

-         Шикування  в  одну шеренгу

 

-         Повідомлення завдань уроку

 

 

-         Правила техніки безпеки

 

 

 

-         Вимірювання ЧСС за 6 сек.

 

 

 

30сек.

 

30сек.

 

 

1хв.

 

 

 

20сек.

 

 

Організувати учнів до уроку.

 

 

 

 

Техніка безпеки на уроці фізичного виховання

 

 

Поклавши 2 або 3 пальці правої руки на зап'ясток лівої, притиснути пульсуючу артерію. Підрахувати ЧСС.

 

2.

Стройові вправи:

·        Повороти:

-         праворуч;

-         ліворуч;

-         кругом;

 

1хв.

 

1р.

1р.

2р.

 

 

Слідкувати за чітким виконанням команд та вправ.

Повороти виконувати на п’яті та носку, руки вздовж тулуба.

 

 

3.

 Різновиди ходьби:

-  звичайним кроком;

-  на носках руки на поясі

-  на п’ятах руки за голову

-  на внутрішній стороні стопи

-  на зовнішній стороні стопи

-  перекатним кроком

      2 хв.

 

15 сек.

15 сек.

15 сек.

15 сек.

     15 сек

 

Спина рівна

Спина рівна, підборіддя   

Лопатки зведені, лікті відведені назад

Руки на поясі

Із пятки на носок

4.

Загальнорозвиваючі  вправи у русі:

В.п.- руки в замок перед груддю

1- поворот тулуба вліво

2- в.п.

3- поворот тулуба вправо

4- в.п.

 

        2 хв.

 

15-20 кроків

 

 

Погляд спрямовуємо вперед, повертаємо тільки тулуб

5.

В.п.-руки в замок над головою

1- 4 – прогин тулуба назад на кожен крок

15-20 кроків

 

 

6.

 

В.п. – нахил вперед, руки до низу

1-4 – нахили вперед на кожен крок, дістаємо по черзі кожен носок 

 

15-20 кроків

 

Ноги не згинаємо

7

В.п.- руки на поясі

1-4 – ходьба на пів присіді

15-20 кроків

Спина рівна, слідкувати за осанкою

8.

Бігові вправи:

- повільний біг

- коловорот

Перешикування в колону по два(на дві команди)

- з високим підніманням стегна

- з закиданням гомілки назад

- приставними кроками

- прямими ногами вперед

- схресним кроком (правим та лівим боком)

-вистрибування на кожен   крок      

-  присідання з                     вистрибуванням до гори           

- біг спиною

- оббігання фішок

 

4 хв.

 

 

10-15 м.

Один за одним зберігаючи дистанцію

За свистком замикаючий учень біжить на місце направляючого

 

 

Виконувати вправи біля своїх фішок

 

 

Руки в сторони повертаємо тільки ноги тулуб на місці

Максимально високо допомагаємо руками

Тягнемось за руками до гори

Дивитися назад через ліве плече

Основна частина 28хв.

9.

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити техніку виконання зупинки мяча, що котиться після пасу внутрішньою частиною стопи:

-для зупинки м’яча підошвою необхідно виставити назустріч м’ячу ногу так, щоб м’яч торкнувся підошви.

 

 

 

8 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Слідкувати за технікою удару по мячу та технікою зупинки мяча.

 

 

 

 

 

 

 

10.

Техніка передачі мяча внутрішньою частиною стопи, удар по воротах внутрішньою частиною стопи в один дотик.

 

 

 

 

 

 


10 хв.

Швидке подолання смуги перешкод ,після передачі  мяча партнеру в один дотик забити мяч в ворота. Учень який давав пас стає в іншу команду.

 

 

Звернути увагу на швидкість подолання перешкод та точність удару.

 

11.

Передача, прийом та ведення м’яча з ударом по воротах.

1

2

 

1

2

 

 

 

 

 


10 хв.

Передача виконується внутрішньою стороною стопи. Зупинка м’яча підошвою.

Ведення м’яча навколо фішок(не збиваючи їх).

Удар по воротах на точність внутрішньою частиною стопи.

 

Учень який виконав удар по воротах, забирає м’яч і біжить до протилежної команди.

Заключна частина 5  хв.

12.

Шикування в одну шеренгу

30 сек

 

13.

Вправи на відновлення дихання

2 хв.

Фронтально водночас під час ходьби

14.

Замір ЧСС

30 сек.

За  6 сек.

15.

Підсумки уроку

1 хв.

Оцінити діяльність учнів на уроці ,відмітити кращих

16.

Домашнє завдання

20 сек.

Повторити правила гри Футбол

 

 

«Відкриття шкільної спартакіади - 2017»

КЗШІ №1

Мета – пропагування фізичної культури і спорту як одного із засобів здорового способу життя людини, розвиток фізичних якостей, формування стійкого інтересу до фізичної культури, використовуючи позитивний емоційний настрій. Виховання в учнів почуття колективізму. Надати знання про Олімпійські традиції.

Хід свята

Лунає музика. Команди шикуються на майданчику

Ведучий 1:  (На фоні музики звучать слова)

Свято спортивне гордо

вступає у свої права

Сяючим настроєм добрим

Стрічає його дітвора.

Ведучий 2:   Шановні учні школи. Ви маєте честь бути присутніми на відкритті Шкільної Спартакіади.

Ведучий 1:   Цього навчального року ви будете захищати честь школи на районних, міських змаганнях з футболу, волейболу, баскетболу та інших видів спорту.

Ведучий 2:   Ми запрошуємо вас до країни Олімпії, на землю стародавньої Еллади - Батьківщину Олімпійських ігор.

Зевс.

Я всемогутній Бог Зевс. Прибув до вас на свято з далекої Греції - Батьківщини Олімпійських ігор. Через те, що ваші діти люблять спорт ми проведемо їх у вашій школі, але це будуть "Малі Олімпійські ігри". Раз на чотири роки в Олімпії від проміння сонця запалюють вогонь, що з факелом передають спортсменові-бігуну і він із факелом вирушає в дорогу.

Афіна. О, Зевсе, я вже бачу як факел з Олімпійським вогнем прибуває до школи!

Зевс.

Нехай вогонь Олімпіади

Додасть вам сили і наснаги!

І підкоряться вам вершини,

Очки, секунди і хвилини.

 

Афіна.

Щоб вам Фортуна усміхалась

Й удача вас щоб не цуралась,

Нехай сьогодні з вами поруч

Крокують спритність, мужність, воля!

            Зевс.

І хай дарує вам удача

Рекорди, успіхи й таланти. Бажаю виступити вдало

Призів напам'ять і медалей.

Афіна.

Ми щиро віримо, що й звідси Зростуть майбутні Олімпійці!

 

Ведучий 1: Право внести олімпійський факел надається                           ____________________________________________________________

Внесення олімпійського факелу під музику

Виступ велосипедистів з прапорами

 

Ведучий 2:   Ми запрошуємо вас в країну шкільної Спартакіади.

Ведучий 1:   Тут вам будуть потрібні швидкість, сила, винахідливість, тому що девіз Олімпійських ігор: « Швидше, вище, сильніше!».

Ведучий 2:   А які девізи ваших класів? Зараз ми перевіримо чи готові ви до участі в нашій шкільній Спартакіаді!

Дерлюк О.А.: Школа, струнко! Фізоргам приготуватися і здати рапорти.

(Перекличка команд)

Дерлюк О.А.: Школо! На здачу рапорту директору школи – СТРУНКО!

Товаришу директор школи! Дозвольте лінійку присвячену відкриттю шкільної спартакіади розпочати!

Директор: Дозволяю Олімпійський прапор внести, шкільну спартакіаду відкрити!

Ведучий 1: Школа! До внесення Олімпійського прапора струнко!   

 

Внесення прапору під звуки маршу

Ведучий 1: Цього року в літку в Польщі пройшли 10 Всесвітні ігри.

 

Ведучий 2:Україна здобула перше "золото" з боротьби сумо на спортивних змаганнях у Польщі. Першу золоту нагороду X Всесвітніх ігор у Вроцлаві (Польща) принесла збірній України представниця боротьби сумо Світлана Тросюк. У ваговій категорії до 56 кг Тросюк перемогла росіянку Віру Коваль, Юель Бугге з Норвегії, у півфіналі взяла верх над японкою Юкой Окутоми, а в поєдинку за "золото" перекинула Лусиану Монтгомері з Японії.

 

Ведучий 1:"Бронзу" у вазі до 80 кг Україні принесла сумоїстка Марина Максименко. Срібним призером Ігор-2017 в скелелазіння на швидкість став чемпіон світу Данило Болдирєв, бронзові нагороди в підводному спорті вибороли Анастасія Антоняк (400 метрів, моноласти) та Ірина Пикинер (100 метрів, біласти). У медальному заліку збірна України піднялася на 11 місце - 7 нагород: 1 золота, 1 срібна, 5 бронзових.

 

Ведучий 2:  Бажаєм виступати вдало,

                     Перемог, призів вам і медалей!

                     Бо ж віримо, що у нашім віці

                     Зростуть майбутні олімпійці!

Ведучий 1:  Здорові діти – нація здорова,

                     Багата Україна і чудова.

                     Тож, діти, ви здоровими ростіть,

                     У майбутнє добрими ідіть!

Ведучий 1: Так як шкільна спартакіада відкрита, перш ніж розпочати змагання давайте проведемо запальну зарядку!

Показовий виступ «Запальна зарядка»

Ведучий 2: Бажаємо вам завжди бути здоровими! І нехай спорт стане невід’ємною частиною вашого життя. На цьому наше свято завершене.

 

 

 

Download
Відкриття спартакіади.pdf
Adobe Acrobat Document 240.8 KB